Τετάρτη 16 Μαΐου 2012


 Ο Αποχωρισμός

     Μετά από πολύ καιρό από τότε που ήρθα στα Γιάννενα και συγκεκριμένα στο σχολείο της Πεδινής, ήρθε η ώρα του αποχωρισμού τους και της επιστροφής στο σπίτι μου. Η ατμόσφαιρα αυτή τη στιγμή στην τάξη είναι αρκετά ηλεκτρισμένη. Πρόσωπα βουβά και σκυθρωπά. Όλοι σκέπτονταν αυτά που περάσαμε αυτούς  τους μήνες μαζί και στεναχωριόνταν που τελείωσαν.
     Το ταξίδι μου αυτό ήταν μια μεγάλη εμπειρία για μένα. Γνώρισα δεκαοκτώ υπέροχα παιδιά τα οποία με φιλοξένησαν και με αγάπησαν πολύ δείχνοντάς το μου αυτό καθημερινά. Ούτε μια στιγμή δεν ένιωσα ξένο, αντίθετα έγινα αμέσως ένα κομμάτι από τη καθημερινότητα τους. Μου γνώρισαν την οικογένεια τους, τους φίλους τους και γενικά το περιβάλλον τους. Με ξενάγησαν στο χωριό και στην πόλη τους μαθαίνοντας έτσι για τα αξιοθέατα και την ιστορία τους.
     Η ώρα όμως πέρασε και πρέπει να μπω στο κουτί που μου ετοίμασαν τα παιδιά μαζί με τη δασκάλα τους  έτσι ώστε  να με ταχυδρομήσουν για να γυρίσω πίσω στην Όλυνθο,  που σίγουρα οι συμμαθητές  μου εκεί με περιμένουν με μεγάλη ανυπομονησία. Μάλιστα μου ετοίμασαν και ένα ντοσιέ με λίγα λόγια από τον καθέναν τους έτσι ώστε να μην τους ξεχάσω ποτέ!!!!
Οι αγκαλιές και τα φιλιά είναι το τελευταίο που μου έμεινε λίγο πριν φύγω.
Αντίο παιδιά και εύχομαι να ζήσουμε ξανά κάτι  παρόμοιο.
                                                                                    
                                                                                   Αντίο φίλοι μου…