Πέμπτη 29 Μαρτίου 2012





 Δεκατιανό με προϊόντα του τόπου μου

    Σήμερα εγώ και τα παιδιά μαζί με την με την δασκάλα και τους καλεσμένους φοιτητές Γιάννη και Θανάση απολαύσαμε δεκατιανό. Το κάθε παιδί έφερε από κάτι. Εγώ έφερα το λάδι και τις ελιές από την Όλυνθο. Δανειστήκαμε την τραπεζαρία για να γευτούμε τα φαγητά και τους χυμούς. Καθώς τρώγαμε πήγαινα από χέρι σε χέρι και από αγκαλίτσα σε αγκαλίτσα. Βγάλαμε φωτογραφίες πολλές μαζί με τους φοιτητές και τα παιδιά.
    Αφού απολαύσαμε το δεκατιανό κάποια παιδιά πήγαν σε ένα πρόγραμμα. Μου ζήτησαν να πάω μαζί τους αλλά εγώ αρνήθηκα γιατί από το πολύ φαί δεν μπορούσα να κουνηθώ. Πήγα με τα υπόλοιπα παιδιά που νόμιζα ότι θα πάνε στην τάξη αλλά τελικά πήγανε να παίξουν. Μου ζήτησαν να παίξω και συγκεκριμένα να μπω τερματοφύλακας. Τότε σκέφτηκα ότι μετά από το φαί χρειάζεται και η γυμναστική. Κάθισα για πέντε λεπτά και μετά ζήτησα από την ομάδα να αποχωρίσω. Αυτοί μου είπαν ότι δεν θα υπάρξει κανένα πρόβλημα. Εγώ βγήκα και έβλεπα τα παιδιά ώσπου χτύπησε το κουδούνι. Αυτό ήταν το τέλειο δεκατιανό.